نهمین کنگره ی ملی شعر ناله های فرات در شوش برگزار می شود
منوی کاربری


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
موضوعات
خبرنامه
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



لینک دوستان
آخرین مطالب
دیگر موارد
آمار وب سایت

آمار مطالب

:: کل مطالب : 819
:: کل نظرات : 0

آمار کاربران

:: افراد آنلاین : 1
:: تعداد اعضا : 9

کاربران آنلاین


آمار بازدید

:: بازدید امروز : 126
:: باردید دیروز : 0
:: بازدید هفته : 402
:: بازدید ماه : 8091
:: بازدید سال : 20780
:: بازدید کلی : 297918
نویسنده : عباس کرم الهی
سه شنبه 16 مهر 1398

تهیه و تنظیم ـ عباس کرم الهی

عکس ـ محمد شکوهی

ساعت 10:45 روز سه شنبه 16 مهرماه1398 هم زمان با سالروز شهادت عمار بن یاسر  و روز جهانی کودک، اولین جلسه ی برنامه ریزی نهمین کنگره ی ملی شعر ناله های فرات با حضور مدعوین در دفتر کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش برگزار شد .

به گزارش شوش نیوز ؛ رضا ذاکری سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش ضمن عرض تسلیت  ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) ، از برگزاری نهمین کنگره ی  ملی شعر ناله های فرات خبر داد و در این خصوص گفت : در سال ۱۳۸۷یعنی 11 سال پیش با پیگیری های «شاعر نامدار و هنرمند شوشی  زنده یاد استاد محمود صفارزاده رئیس سابق انجمن شعرا ، مسئول پایگاه مقاومت بسیج هنرمندان که در در آن  زمان رئیس انجمن شاعران بود »اولین همایش شعر ناله های فرات برگزار شد که مورد استقبال حجت الاسلام لطف الله سپهر مدیرکل سابق اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار گرفت و در دومین دوره در سطح استان ارتقاء یافت .

وی افزود : اما به همت دکتر محمد جوروند مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خوزستان که در مراسم اختتامیه ی سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان سطح این کنگره ملی اعلام شد و امسال با برای اولین باردر سطح ملی با حضور جمعی از شاعران کشوری در تالار نیایش برگزار می شود .

سرپرست اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه خطاب به کارشناس فرهنگی اداره و رئیس انجمن شعر فارسی گفت : با توجه به این که سطح کنگره ملی  است اما شاعران شهرستان شوش دیده شوند تا در حضور شاعران کشوری بتوانند اشعار خود را در وصف حضرت امام حسین(ع) ، عاشورا و دیگر یاران با وفای سید الشهدا خوانش نمایند .

رضا ذاکری در  پایان ضمن تشکر و سپاس از فرماندار ،  نماینده ی شهرستان شوش در مجلس شورای اسلامی و شورای تأمین یادآور شد ، بعد از این که در سی و یکمین جشنواره ی تئاتر استان خوزستان با همکاری ثمر بخش این عزیزان و دیگر مسئولین توانستیم در تمام مراحل این جشنواره را با کیفیت بالا برگزار کنیم این بار در دومین گام و با فاصله کمتر از دو ماه قرار است همکاری لازم را برای برگزاری نهمین کنگره ی ملی شعر ناله های فرات داشته باشند و از طرفی ضمن قدردانی از همکاری های مهندس زمانی شهردار سابق شهر شوش که هم اینک فرماندار شهرستان بهبهان است که برای ایشان آرزوی موفقیت را داریم انتظار می رود مهندس سعید مهرپرور که به عنوان سرپرست شهرداری شوش توسط شورای اسلامی شهر انتخاب شده است این همکاری و همیاری را با ما داشته باشند .

سپس مرتضی حیدری آل کثیر کارشناس فرهنگی اداره ی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان شوش و رحمن ایزدی رئیس انجمن شعر فارسی نکته نظرات خود را مطرح و سرانجام پس از بحث و بررسی و تبادل نظر تصمیمات زیر اتخاذ گردید .

ـ انجمن فیلم و عکس به مدیریت محمد شکوهی  عهده دار عکاسی و فیلمبرداری آیین اختتامیه و کارگاه شعر شد .

ـ مسئولین انجمن های «نویسندگان ، هنرهای نمایشی ، هنرهای تجسمی ، موسیقی و امور مساجد» موظف شدند که برای حضور به اعضای خود اطلاع رسانی نمایند .

شایان ذکر است نهمین کنگره ی ملی شعر ناله های فرات روز چهارشنبه 1 آبان ماه 1398 ساعت 19 مصادف با 24 صفر 1441 هجری قمری در تالار نیایش شوش برگزار می شود .



:: برچسب‌ها: "نهمین کنگره ی ملی"شعر"ناله های فرات"در شهرستان شوش"برگزار می شود , " ,
:: بازدید از این مطلب : 1205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








.:: This Template By : Theme-Designer.Com ::.
درباره ما
به پایگاه خبری تحلیلی شوش نیوز خوش آمدید
منو اصلی
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
پیوندهای روزانه
تبادل لینک هوشمند

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان خبرگزاری شوش نیوز و آدرس shoushnews.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.